7.06.2016

Wypunktowanie 1x03



Cześć! Tym razem zapraszam Was na wypunktowanie do odcinka 3. Więcej w rozwinięciu!



1. Największe zaskoczenie
Bruno! Nie spodziewała się, że nasz detektyw ma mroczne tajemnice. Wydawał się być taki przykładny i uczciwy... Jestem strasznie ciekawa jego sprawy i winy. W zasadzie serial czerpie dużo z książek Agaty Christe i tutaj widzę nawiązanie do książki "I nie było już nikogo".

2. Najlepsza para
Bruno i Natalie. Polubiłam te dwójkę, wydaję mi się, że świetnie do siebie pasują. Widać, że siostra Grace jest bardzo silną osoba, która nieczęsto pozwala sobie na chwile słabość.



3. Najlepsza stylizacja
Nasza pani prokurator. Ta kobieta ma wielką klasę i jej sukienki są naprawdę ślicznie. Wygląda w nich zjawiskowo.

4. Najgorsza stylizacja
Natalie. Ten sweter byłby śliczny, gdy nie był taki długi.

5.Najbardziej irytująca postać
Dla mnie bezapelacyjnie tą kategorie wygrywa Roz. Nie wiem, dlaczego irytowała mnie przez cały odcinek. Wydaję mi się, że robi z siebie niewinną, a ma za uszami bardzo dużo.

6. Postać, której było mi najbardziej żal
Grace... Ta dziewczyna jest taka intrygująca! Raz wydaje się być normalną, a później zrobi jedną rzecz i nic już nie jest takie samo. To zatrucie lekami i spotkanie z żoną profesora... Dziewczyna w tym odcinku przeszła dużo.

7. Nielogiczny błąd
Cóż.... Tutaj wydaję mi się, że pojawienie się księcia w domu detektywa, było naciągane i nielogiczne.
8. Najciekawsza postać
Książę  Theo! Bardzo intryguję mnie ta postać. Wydawało mi się, że chłopak czuł coś do Molly, ale chyba się myliłam. W dodatku niedługo bierze ślub!

9. Najlepsza postać odcinka
Stan! Ten gość i jego podejście do całej sprawy to majstersztyk. Ubóstwiam jego postać w tym serialu.
10. Najzabawniejsza scena
Bruno widzący zdjęcie w telefonie... Ta scena bardzo mnie rozbawiła. Dzięki niej, wiemy, że to nie profesor zabił Molly.


11. Ogólna ocena odcinka
9/10
Odcinek był dobry. Mamy coraz więcej pytań i coraz mniej odpowiedź. Takie trochę PLL. Czekam na więcej.

Jakie jest Wasze zdanie? Czekam na odpowiedź w komentarzach.

Pozdrawiam,
Anahi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykoanała Neva dla Silver Graphic