7.16.2016

Wypunktowanie 1x04

Cześć! Tym razem zapraszam Was na wypunktowanie do odcinka 4. Więcej w rozwinięciu!



1. Największe zaskoczenie
W zasadzie nic nie wprawiło mnie w osłupienie. Jednak jeśli muszę wybrać to stawiam na historię Gwen. Zaskoczyło mnie, że ona brała udział w tak poważnej sprawie.

2. Najlepsza para
Po raz kolejny Bruno i Natalie. Bardzo lubię tę parę i strasznie się cieszę, że coś się pomiędzy nimi stworzyło.



3. Najlepsza stylizacja
Grace. Wyglądała ślicznie w tym sweterku. Wisienką na torcie był jej makijaż. Świetnie wyglądała.


4. Najgorsza stylizacja
Kolejny raz Grace. Jej sukienka zupełnie do mnie nie przemawia.



5.Najbardziej irytująca postać
Gwen. Rozumiem, że chce znaleźć morderce, ale dlaczego jest taka nieobiektywna? Robi wszystko, żeby zrzucić winę na Grace.

6. Postać, której było mi najbardziej żal
Bruno... Lubię go i przez jeden błąd musi popełniać teraz kolejne. Widać, że mężczyzna ma wyrzuty sumienia i jest między młotem, a kowadłem.



7. Błąd
W czasie przesłuchania kobiet, która mieszka na przeciwko byłego mieszkania Molly, Bruno i jego kolega dowiedzieli się o synu murzynki. Zamiast interesować się nim, zajęli się mężczyznami, którzy spędzili tam góra tydzień. Serio?


8. Najbardziej intrygująca postać
Grace... Jej zachowanie nie do końca za mną przemawia. Wokół niej pojawia się coraz więcej podejrzeń. Jej wymówka dotycząca kolczyka nie przekonuje mnie. Nie wierzę też, że relacje Molly - Luc nie robiły na niej wrażenia.


9. Najlepsza postać odcinka
Patrick... Chłopak jest naprawdę zdecydowany i za wszelką cenę chce poznać zabójce Molly. Widać, że bardzo kochał Molly. Jego determinacja to coś wielkiego.


10. Najzabawniejsza scena
Wszystkie sceny ze Stanem. Począwszy od uratowania Natalie poprzez namawianie Grace do przesłuchania, aż do owego przesłuchania.



11. Ogólna ocena odcinka
6/10
 Odcinek był dobry, ale coś mi w nim brakowało. Momentami mnie nudził. Oczekuję czegoś więcej od tego serialu!

Co myślicie? Jakie są Wasze typy w poszczególnych kategoriach?

Pozdrawiam,
Anahi  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykoanała Neva dla Silver Graphic