8.02.2016

Wypunktowanie 1x06

Chociaż nie wiem, czy ktoś to czytam, to przepraszam za moją nieobecność. Nie mam żadnego usprawiedliwiania, oprócz słowa "wakacje". Jeśli jesteście ciekawi wypunktowania, zapraszam do posta!



1. Największe zaskoczenie
Historia księcia. Czy on naprawdę widział Molly po śmierci? Moim zdaniem narzeczona Theo dobrze wie o sprawie Molly. Czy tylko ja zauważyłam jej dziwne zachowanie?


2. Najlepsza para
Patrick i Kaley. Od początku chciałam, żeby byli parą i wreszcie jakaś prawdziwa scena pomiędzy nimi. Jestem tylko ciekawa, czy dziewczyna go zdradziła, czy jednak obie obmyślili taki plan. Pewnie ta pierwsza opcja, ale gorąco wierzę, że to będzie jedna ta druga.


3. Najlepsza stylizacja
Natalie. Wyglądała ślicznie w tej sukience.



4. Najgorsza stylizacja
W tym odcinku nie było żadnej stylizacji, która zrobiłaby na mnie jakieś bardzo złe wrażenie.


5.Najbardziej irytująca postać
Grace irytowała mnie strasznie w tym odcinku. To straszna egoistka. Bała się sama iść do Fincha, ale swoją siostrę tam wysłała, narażając na niebezpieczeństwo. Kocha Luca, a boi się tylko o siebie. Dodatkowo ta sprawa z nagraniem. Czy tylko moim zdaniem pomiędzy Molly, a Grace była utworzona wielka rywalizacja, a ich przyjaźń była fałszywa?




6. Postać, której było mi najbardziej żal
Theo... Jego opowieść "o piesku" była naprawdę wzruszająca. Czuł coś do Molly. Jestem tego pewna.


7. Błąd
Czy tylko dla mnie ta cała sytuacja z samochodem była naciągana? Swoją drogą, dlaczego Roz nosiła ten telefon razem ze sobą? Nie powinna go gdzieś dobrze schować?

8. Najbardziej intrygująca postać
Finch... Moim zdaniem on nie zabił Molly. Uważam podobnie jak Parick, ale po tym odcinku mężczyzna mnie zaintrygował. Jestem ciekawa, czy rozwiną jego postać!



9. Najlepsza postać odcinka
Natalie... Była nieustraszona i pewna siebie. Cóż... Dla mnie też troszkę lekkomyślna. Za bardzo kocha siostrę i to niestety ją gubi. Jednak obecnie to chyba jedyna osoba, która nie ma sekretów.


10. Najzabawniejsza scena/postać
Po raz kolejny tutaj wygrywa Stan. Kocham jego podejście i to jak wykonuje swoją pracę!


11. Ogólna ocena odcinka
9/10

Odcinek był naprawdę bardzo dobry. Chyba mogę nawet powiedzieć, że najlepszych ze wszystkich, które obejrzałam. Oby tak dalej!


A jak Wam podobał się odcinek? Czekam na opinie w komentarzach!

Pozdrawiam,
Anahi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykoanała Neva dla Silver Graphic