8.05.2016

Wypunktowanie 1x07

            Jeśli obejrzeliście już siódmy odcinek, to zapraszam do rozwinięcia!


1. Największe zaskoczenie
Śmierć Fincha... To właśnie ta sprawa zaskoczyła mnie najbardziej. Lubiłam jego postać i bardzo ubolewam, że nie żyje!
Oprócz tej sprawy zaskoczył mnie fakt, że to książę Theo jest zabójcą. Byłam skłonna, żeby w to uwierzyć, ale później... Później myślałam, że on kochał Molly, a tu takie coś. Plus dla scenarzystów!


2. Najlepsza para
Natalie i Stan... Pomimo tego, że moje serce jest z Natalie i Bruno, to jednak Stan wygrał w tym odcinku. Widać, że czujesz coś do siostry Grace. Jestem strasznie ciekawa, jak to się rozwinie.

3. Najlepsza stylizacja
Stylizacja Roz była naprawdę bardzo dobra! Podobało mi się połączenie kolorów.

4. Najgorsza stylizacja
Natalie. W tym odcinku zupełnie nie podobały mi się jej stylizacje.


5.Najbardziej irytująca postać
James... Naprawdę myślałam, że kocha Grece, że uważa ją za córkę. Myliłam się. Co prawda Grece jest dla niego ważna, ale jej nie kocha. Który ojciec by się tak zachował?


6. Postać, której było mi najbardziej żal
Grace... W zasadzie to wiem, że ona jestem sama sobie winna i po części zasłużyła na to, co ją spotkało, ale jednak... Widać, że dziewczyna strasznie się męczy w więzieniu.
7. Błąd
?


8. Najbardziej intrygująca postać
Książę Theo... Nadal nie do końca wierzę, że to on zabił Molly. Coś mi tutaj nie pasuje lub może to ja stworzyłam w swojej głowie idealny obraz tego gościa, a prawda jest inna? Jestem strasznie ciekawa, jak to się potoczy!

9. Najlepsza postać odcinka
Stan... To chyba jedyna osoba, która z determinacją dąży do tego, żeby ocalić Grace. Dodatkowo chce to robić bez pieniędzy. Wielki plus za to.  Ta cała sytuacja z Roz też była świetna. To świetny prawnik!


10. Najzabawniejsza scena/postać
Hmm... Ten odcinek raczej nie był zabawny, ale jeśli muszę wybrać to przeglądanie zdjęć z telefonu Molly, mnie rozbawiło. Robiła ich zdecydowanie za dużo... :D


11. Ogólna ocena odcinka
9/10

Kolejny odcinek z wysoką notą! Jestem strasznie szczęśliwa z tego faktu. Oby tak dalej!
Jak Wam podobał się odcinek?

Pozdrawiam,
Anahi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykoanała Neva dla Silver Graphic