8.25.2016

Wypunktowanie 1x10

 Zapraszam do przeczytania wypunktowania z finału i zostawienia swojej opinii w komentarzu.





1. Największe zaskoczenie
               Ten odcinek był dla mnie pełen zaskoczeń.
                Na początku Luc, który okazał się zabójcą. Nie spodziewałam się tego i szczerze mówiąc, miałam przez długi czas niedosyt, że to on. Coś mi w tym nie pasowało.
               Później Roz, która była winna i to ona sprawiła, że Luc zabił Molly. Po jej wyznaniu wszystko ułożyło mi się w całość i szczerze mówiąc, to dopiero wtedy opcja, że to  Luc był zabójcą spodobała mi się.
               A na koniec Grace, która wywołała u mnie niemały szok. Jestem strasznie ciekawa, czy zabiła Roz, a może jeszcze ją uratują?


2. Najlepsza para
Stan i jego córka. Właściwie fakt, że oni są rodziną, też mnie zaskoczył. Dopiero teraz zauważam pomiędzy nimi to podobieństwo charakterów.


3. Najlepsza stylizacja
Charlotte wygląła obłędnie w tym odcinku.


4. Najbardziej irytująca postać
Książę Theo... Od zawsze bardzo go lubiłam, ale te jego zachcianki i pragnienia są nie do zniesienia. Mówią o nim wszyscy, a on nic sobie z tego nie robi? W najlepsze zabawia się z jakaś obcą dla siebie kobietą? I jeszcze ma narzeczoną, którą niby tak bardzo kocha...


5. Postać, której było mi najbardziej żal
Charlotte... Było mi jej naprawdę żal. Dziewczyna kochała księcia i dała mu szansę, a on? On ją zranił i to bardzo...


6. Błąd
Ucieczka Grace. To wszystko było jakieś tak bardzo nierealne. Czy jeśli ktoś jest oskarżony o zabójstwo i to w taki sposób, to pilnuje go tylko jeden człowiek?


7. Najbardziej intrygująca postać
Grace... Wiedziałam, że to gdzieś w głębi socjopatka. Jestem strasznie ciekawa, czy zabiła Roz.





8. Najlepsza postać odcinka
Bruno! Wreszcie się przełamał i rozwikłał całą zagadkę. Jestem z niego taka dumna! Dobra robota.

9. Najzabawniejsza scena/postać
Tłumaczenie Stan, dlaczego na sali nie ma jeszcze Grace, było chyba jedną rzeczą, która mnie rozbawiła.


10. Ogólna ocena odcinka
10/10
Oglądając ten odcinek z angielskim napisami, byłam wpatrzona w laptopa. Te wszystkie zwroty akcji i to, że dostaliśmy odpowiedź na wszystkie pytania, jest czymś świetny. Oczywiście zrodziło się jeszcze więcej pytań, ale o to chodzi. Mam nadzieję, że ten serial będzie kontynuowany!



Jak Wam podobał się odcinek?

Pozdrawiam,
Anahi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykoanała Neva dla Silver Graphic